CENTRALITA PC210 KOMPLETSYSTEM 12V
412,00€
-
- Panel de control LCD
- Caja de distribución de 12 V – fusibles de protección
- Cargador de batería con interruptor de 12 V y 16 A
- Sonda electrónica para depósito de agua potable
- Sondas enroscables para depósito de aguas residuales
- Juego de cables para sondas L6 m
- Cable para panel de control L6 m
- Cable con sensores para temperatura interior y exterior (L1,5 m y L5 m)
- 50 fusibles + portafusibles para baterías (coche y servicio)
| Color: | Schwarz / Negro |
| Ancho en mm: | 170 mm |
| Longitud en mm: | 80 mm |
CONSULTAR DISPONIBILIDAD
Productos relacionados
Porta fusibles de 50Ah.
Color: Negre.
AVAILABILITY: 7 disponibles
Absolutament lliure de manteniment, llarga vida útil, baixa autodescàrrega, resistent als àcids. Les bateries Green Power AGM van ser especialment desenvolupades com bateries de servei. Combinen una bona estabilitat de cicle, baixa autodescàrrega, alta densitat d’energia i bona capacitat d’arrencada en fred. Per tant, les bateries AGM ara també són utilitzades per alguns fabricants d’automòbils com bateries d’arrencada.
Dimensions: (LxAxA) 510x270x240mm.
Pes: 65kg.
CONSULTAR DISPONIBILITAT
AVAILABILITY: Disponible para reserva
Bateria CARBEST de liti (LiFePO4) 12V / 100 Ah súper compacta, lleugera i molt duradora. La bateria està protegida per BMS. Durada: aprox. 2000 cicles. Es pot descarregar fins a un 90%. Baixa autodescàrrega, amb Bluetooth.
Dimensions: (LxAxA) 305x170x210mm. Pes: 13,5kg.
CONSULTAR DISPONIBILITAT
AVAILABILITY: Disponible para reserva
Bateria AGM de 12v i 100Ah de CARBEST.
Dimensions: (LxAxA) 330x171x220. Pes: 29kg.
CONSULTAR DISPONIBILITAT
AVAILABILITY: Disponible para reserva
Una llanterna robusta i molt brillant, que amb dos lluminositats (alta / baixa) garanteix una sortida de llum òptima com a focus. El cos d’alumini a prova d’esquitxades amb interruptor d’encesa / apagat a la tapa de l’extrem de compensació és resistent i permet un enfocament continu girant l’anell d’ajust. La llanterna es subministra amb 3 bateries AAA d’alta qualitat per a una arrencada immediat. Amb corretja pràctica.
AVAILABILITY: Sin existencias
Innovadora tecnologia AGM, tecnologia OEM actual. Estabilitat de cicle 3-4 vegades més gran (per a l’arrencada i l’alimentació). A prova d’inclinacions i fugides, molt bona potència d’arrencada. Lliure de manteniment.
Dimensions: L393xW175xH190mm. Pes: 29kg.
CONSULTAR DISPONIBILITAT
AVAILABILITY: Sin existencias
Interruptor rodó de plàstic 12v.
Color: Negre
AVAILABILITY: 6 disponibles
Lliure de manteniment, es pot posar tant verticalment com horitzontalment.
Dimensions: (LargoxAnchoxAlto) 284x267x226mm.
Pes: 39kg.
AVAILABILITY: Disponible para reserva


